when you try your best but you don't succeed...

Jahapp, det var de det. Forlorade matchen med 1-0 i forlangningen med 2 minuter kvar innan straffar... Sa javla pissigt. Men vi spelade grymt bra och jag ar sa stolt over allihopa! Men nu ar alltsa serien over pa riktigt.
Eller, har ju fortfarande Sophomore Bowl att tagga for men da spelar jag ju inte med mitt egna lag..

Har verkligen haft 2 helt underbara sasonger med Foothill. Har utvecklats sa grymt mycket och har inte kunnat onskat efter battre teammates, tranare och upplevelser! Blev League champions forra aret, och awarded med:
Goalkeeper of the league
First team all league
Honorable mention
Scholar athlete

Men 2 nya ar vantar framfor mig och jag ar sjukt taggad for det! Ar inte bestamt for vilken skola an men det visar sig sa smaningom :)

Tack for allt!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback