we're close to the golden gate, party at the frisco bay

Var ju varldens basta Johannas fodelsedag i torsdags :) 21 bast! Sa nu slipper hon snala pa syrrans legg pa krogen, haha.  Hade egentligen inte kunnat vara med och fira henne men eftersom bade min exam och uppsats blev flyttat 4 dagar frammat sa kunde jag ju inte gora annat an komma och overraska henne! Dok upp runt hornet nar hon och grabbarna kom in pa en klubb, och saklart sa borjade hon ju grata. hahaha (mest troligt for att hon var askalas)

blev ett par 15 drinkar for mkt men det var mig en jadra trevlig kvall iaf!















Sen pa lordag kl 6 pa morgonen for vi ju ivag upp till Sacramento for Sophomore Bowl. Norra Californien forlorade som vanligt, haha. Och for mig var det ingen lyckad dag alls. Typiskt nar sa manga tranare var dar och kollade pa. Men men, sa kan det ga om man ar nervos!  Var iaf roligt att fa ha varit med om det! :)



Jakten pa att hitta nan bra ny skola/lag forsatter ocksa! Blir hardkorning nu med manga tryouts, och sen far vi se vars man befinner sig i Augusti till slut :) Kan lika garna bli Californien som Hawaii som New York som Texas som Florida som Colorado som Utah, haha vem vet? Blir spannande att se.

Nu samlar vi iallafall ihop bollarna for i ar och tar en liten jul paus med fotbollen. Sen borjar 3-traningar-varje-dag-s-livet 9e januari igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback