2+1+4+5+2-3+7-14+2+3= 9 dagar kvar

En vecka kvar i plugget! Josses vad fort det har gatt! Och alldeles for mkt ska hinnas med innan det. Men en veckas hardkorning, sen vila i 4 veckor, sa det bytet kan jag nog gora :) Har matte exam imorrn sa det blir en laaaang natt. Men det ska nog ga bra!


Haha hittade den har texten i tidningen idag.. Alskar hur dom alltid overdriver min langd! Jag bara vaxer och vaxer verkar de som.. Snart uppe i 3 meter helst

The coach also praised his three captains, all defensive stalwarts. Ali Haag and Kimberly Denne are fullbacks, while fellow sophomore Mikaela Jakobsson is in goal.
Jakobsson, a 6-foot-1 native of Sweden, “can get to balls no one else can,” Flannery said. “She’s the best goalie we’ve seen this year.”

Sa idag var jag alltsa 185 centimeter, haha kanon!


Langtar sa mkt efter mosters sot-notter nu :)


Kommentarer
Postat av: Mr P

Ha ha, fina ord :)

2011-12-06 @ 05:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback