flying high

Bra dag! TACK, det behovdes verkligen!

Matte examen gick jattebra, trots att jag bara sov 2 timmar inatt haha.
Sen pratade jag med coachen fran California State University och allt verkar se lovande ut! Ska komma och trana med laget i januari/februari sa jag far traffa alla spelare osv. Och hon sa att jag nog kommer va startande malvakt om jag nu borjar dar, sa det ar ju bra! Men inget ar bestamt an sa vi far se langre fram hur det blir :)

Ojoj vad jag langtar till jul nu sa man far klamma pa alla paketen :) Julen kommer for ovrigt spenderas hemma hos syter marie med hon, hans, malin, patrik, pappa, och dom 3 sma saklart :) underbart!

puss!

Kommentarer
Postat av: mammuth

Härligt, spännande att se vad som händer. Skönt att matten kändes bra. Bilden....du ser något packad ut....

2011-12-08 @ 09:11:10
Postat av: andrea

Jaaaa, vad jag håller tummarna för cali state!!!

2011-12-08 @ 12:18:10
Postat av: Lisa

åh jag ska också vara i holmsund på julafton!!! vi får ta en dejt i någon korsning så jag får ge dig en julkram :D

2011-12-12 @ 10:57:10
URL: http://looe.blogg.se/
Postat av: mickis

ja det maste vi verkligen gora!! :)

2011-12-12 @ 18:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback