slutspurten

min sang ar DRANKT i matte notes. Har aldrig sett sa mkt anteckningar i hela mitt liv. Ar sa javla mycket att kunna sa det ar da inte sant. Men bra nyheter iaf! Fick A pa senaste matte examen, vilket betyder att jag bara behover fa 20.5% pa slut provet for att klara kursen, haha. Sa jag kanner mig ganska lugn men, satsar ju saklart pa ett hogre betyg an C sa det blir hardpluggning nu hela helgen!

Har ju 3 slutprov pa tisdag.. vilket ar psycho. ska kunna allt om matte, allt om astronomi, och sen gora massa research for englska in class essay ocksa. Samtidigt som jag moblerar om, rensar lagenheten, packar, tvattar, stadar, shoppar julklappar, kollar film, spelar tv-spel, festar, sminkar mig, gar pa spa, reser... ok na vi stryker det sista men. med andra ord ar det mycket som ska hinnas med!

men efter tisdag ar det oooooover!!!! tack.gud.
och pa onsdag morgon flygs det hem till sverige :)
hem till vinterland for forsta gangen pa 3 ar!
 
halk halk



It's a long shot, but I say why not.
If I say forget it, I know that I'll regret it.
It's a long shot just to beat these odds
The chance is we won't make it
But I know if I don't take it,
there's no chance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback